Brisbane | Mijn eerste weekend in Brisbane deel 2

3 juni 2018 - Brisbane, Australië

Ook vandaag was ik weer op tijd wakker. Na het ontbijt ben ik meteen begonnen met het sleutelen aan mijn nieuwe fiets als een echte werktuigbouwer. Hoewel ik moet toegeven dat ik dit nooit eerder heb gedaan. Ik heb de stander, de LED verlichting en de bagagedrager gemonteerd en ondertussen muziek geluisterd en van de ochtendzon op het terras genoten. Het was heerlijk ontspannend. Ik was vergeten hoe leuk het is om te klussen, zo lang is het al geleden. Op gegeven moment zag ik behalve onze huisdieren (eksters) ook de Papageien, die ik zo prachtig vind, in de boom naast het terras zitten. Wat een fantastisch schouwspel. Klik hier voor een video. Nadat alles erop en eraan zat, wat ik gisteren had gehaald, ben ik weer op pad gegaan op zoek naar batterijen voor de fietslampen, een krat voor op mijn bagagedrager en tiewraps om deze te bevestigen. Zelfs de fietsenmaker hier op de campus naast mijn kamer heeft mij aanbevolen gewoon een krat erop te zetten in plaats van een mandje te kopen. Daarna ben ik nog doorgefietst naar een duikwinkel om me te informeren waar ik hier mijn duikcursus af kan maken en of het slim is alvast een natpak en een duikcomputer te kopen. Het was weer een prachtige fietstocht met zonneschijn en foto-wolkjes.