Brisbane | Week 3

15 juni 2018 - Brisbane, Australië

Deze week heb ik mijn eerste succesmomenten gehad van mijn stage. Begin deze Mijn nieuwe speeltuin is binnenweek kwam de eerste versie van het verkeerstapijt en staande banners met de landschap binnen. Een speelparadijs voor mijn prof en mij. Het moment wanneer je professor op zijn knieën gaat en uiteindelijk zelfs op de grond gaat liggen alleen om een leuke foto van je te maken. Onvoorstelbaar in Nederland, laat staan Het moment dat je prof op de grond gaat liggen om een leuke foto van je te makenin Duitsland. Later kreeg ik ook de stereocamera waarmee ik op vrijdag eindelijk "echte" data kon gaan loggen op mijn nieuw verkeerstapijt. Want de parameters van mijn rijstrookdetectie algoritme hangen af van de beelden die ik analyseer en dus van de camera en de rijomgeving. Net Het werkt, de lijnen in het plaatje worden goed gedetecteerdvoordat ik vrijdag middag naar huis ging had ik het werkend op momentopnames, wat een fantastisch gevoel was dat, hier doe ik het dus voor. Volgende week ga ik proberen het voor een heel video werkend te krijgen.

Dinsdag en woensdag avond heb ik als make up en wimpers model in de national academy of beauty doorgebracht. Mij was opgevallen dat er voor alles en nog watMake up model bij de national academy of beauty Facebook groepen bestaan en ben ik dus gaan kijken wat er interessants tussen zit. Zo ben ik een groep tegengekomen waar leerlingen modellen zoeken voor het knippen van haren, waxen, make up, massages en nog veel meer. Daar zag ik een oproep van Jasmine die voor de hele week modellen zocht. Zij werkt al als stylist voor verschillende fotografen en doet nu een opleiding voor media en beeldscherm. We hebben ons prima vermaakt en allebei veel geleerd.

1. Julia:
    16 september 2018
    Das sieht so cool aus :D