Brisbane | Week 4

22 juni 2018 - Brisbane, Australië

Begin deze week heeft het weer even duidelijk gemaakt dat het "winter" is. Ze hadden het over de laagste temperaturen van het hele jaar maar zolang de zon In de botanische tuinschijnt ben ik blij. En tot nu toe heeft de zon elke dag geschenen, is dat niet fantastisch? Een winter zonder dat grijze en natte weer, heerlijk! Dus ik heb gewoon mijn vest aangehouden tijdens mijn lunchwandelingen want het was vooral de stevige wind die het een beetje fris maakte.

Elke dinsdag komt het center bij elkaar voor een technische presentatie die gegeven wordt door een van de medewerkers of een externe onderzoeker die hier op bezoek is. De Australische presentator van deze week heeft twee jaar in Duitsland gewerkt en geleefd. Hij liet een foto van zijn dochter zien helemaal ingepakt in warme kleren tijdens een Duitse zomer en zei: zoals wij hier geen winter hebben, hebben ze in Duitsland geen zomer.

Ondertussen is het alweer korte broeken weer en heb ik mijn volgende doorbrak gehad in mijn project. Klik hier voor een video dat laat zien dat mijn algoritme ook op video beelden werkt. Natuurlijk is er nog ruimte voor verbetering en daar ga ik de komende week aan werken. Mijn professor is voor de komende drie weken op reis in Amerika om bij verschillende bedrijven en instituten een kijkje te nemen en een praatje te doen over zelfrijdende auto's.

1. Julia:
    16 september 2018