Fraser Island Tour | Dag 3

26 mei 2018 - Fraser Island, Australië

Vandaag zijn we dus door het regenwoud naar het binnenland gereden. We zijn al om 7:15 vertrokken zodat we het meeste uit deze dag konden halen. Onze eerste bestemming was de Tea Tree Lake, een regenwater-meer wat bekend staat voor de schildpadden en het Tea Tree olie in het water. Dit olie komt van de Tea Trees die langs dit meer staan en het zou heel goed moeten zijn voor je huid is ons verteld. Het was dus 8:30, erg windig en een beetje aan het misseren maar wij zijn vrolijk gaan zwemmen in dit meer en iedereen van de groep volgde ons. Hoewel het niet echt warm was, de lucht nog het water, voelde het wel prima, het was heerlijk verfrissend en leuk om wakker te worden. Vervolgens mocht ik terug rijden door het regenwoud en over het strand naar het resort waar we ook de eerste dag geluncht hebben. Na de lunch zijn we verder gereden over het strand naar de ferry die ons weer veilig naar het vaste land gebracht heeft. Terug bij het hostel hebben we de auto's leeggehaald en heb ik nog geholpen deze auto's weg te brengen en nieuwe te halen voor de volgende groep. Nadat ik de andere mensen, die vandaag al verder gingen reizen uitgezwaaid heb, ben ik nog door het plaatsje gaan lopen en  heb ik een lange wandeling op het strand gemaakt. Op zoek naar een tweede plek waar ik het strand weer kon verlaten, kwam ik een fotogenieke rots tegen waar ik een fotoshoot heb gehouden tot dat overal om me heen water was. Dus heb ik mijn schoenen uit gedaan en ben door het water terug gelopen, heerlijk! De golven waren machtig en dus kwamen er ook wat surfer langs gerend. Iets later nam de wind toe en begon het in de verte te regen. De kers op de taart was een regenboog over rainbow beach!