Roadtrip Dag 18: Kalbarri - Geraldton

27 september 2018 - Geraldton, Australië

Vanochtend stond dus het Kalbarri National Park op het programma maar i.v.m. een vliegen-invasie hebben wij op en neer gerend naar de uitkijkpunten en toen snel weer verder gereden. Terug bij de kust stond een straffe wind maar gelukkig waren daar geen vliegen! Hier bij Kalbarri heb je heel veel uitkijkpunten langs de kust en we hebben ze allemaal gespaard, wat een uitzicht! Vervolgens kwamen we langs een roze meer, genaamd Hutt Lagoon, wat een apart beeld. Zijn roze kleur krijgt het meer van algen die Beta-Carotin produceren. Toen zijn we doorgereden naar Geraldton, een hoofdstad van die regio, om boodschappen te doen. In Geraldton staat een "echte" vuurtoren, de eerste rood-witte die we tegen zijn gekomen. Omdat er nog steeds een heftige wind stond hebben we een camping in het binnenland gezocht en zijn we op een idyllische rustplaats belandt. We waren omringd door schaapweilanden en op de achtergrond de bergen, een van de mooiste overnachtingsplekken tot nu toe.