Brisbane | Weekend 7

15 juli 2018 - Brisbane, Australië

Vanaf dit weekend is Miriam voor twee weken in Sydney om op de kinderen van haar nicht te passen terwijl die in Europa is. Na mijn wekelijkse ronde over de markt ben ik naar Jasmin gefietst om met haar en haar hond Zoë weer eens te gaan wandelen. Het was weer super gezellig. Na onze wandeling heb ik besloten dit deel van Brisbane nog verder te verkennen   want ik was nog nooit zo ver oostelijk geweest. Nadat ik tot nu toe de heuvels en bergen heb gemeden heb ik besloten om eens eentje op te gaan zoeken. De keuze viel op “Mount Gravatt”. Uitzicht over Brisbane vanaf Mount GravattIk heb hem niet met mijn fiets beklommen maar te voet over de wandelpaden en dat was prachtig. Evenals het uitzicht van de top. Op de terugweg heb ik een route door de "Toohey forest" gepakt en ondanks dat dit best wel heuvelachtig is vond ik het super mooi!

Nadat ik zaterdag zo veel had gefietst en gewandeld heb ik zondag besloten om eens niet op pad te moeten maar gewoon rustig aan te mogen doen. Uiteindelijk ben ik gewoon in de zon gaan liggen, eerst op mijn terras en later in een park naast de revier met uitzicht op spelende honden.